- kLIk - kLIk - kLIk - kLIk -

Jauh hati


Aku down sangat dua hari ni. 

Ya..dua hari ni..betul-betul lemah
Ambil mc sebab p klinik..semakin mudah jatuh sakit kebelakangan ni
Baru juga demam bulan lepas..sigh~
Antibodi kurang sudah agaknya...

Hmm..ingatkan duduk rumah sehari tidak kerja dapatlah belek-belek buku
Buka buku pun air mata saja basahkan buku, so better aku tutup seketika.
Sedangkan final exam lagi 2 minggu....errrr..
Lepas demam kembali pulih ni, selesma masih tamau berhenti,
kepala pulak masih tidak betul sebab kurang oksigen..pusing2.
Aku perlu 2 hari untuk bangun sihat semula (lamanya!)
sihat fizikal, juga sihat hati dan akal. Macam mengada pula.
Jujur, aku perlukan perhatian lebih..uwaaa..

hmm..ya tidak baik aku merungut apabila jatuh sakit..
aku redha. cuma hati sedikit sensitif sebab lemah.
insyaAllah. semakin dengan dekat tuhan.


~~##%^@!@!#@#*&^(^



No comments:

Post a Comment