- kLIk - kLIk - kLIk - kLIk -

ENTRI untuk Putera MASA

Saya - sudah jadi macam orang nomad, paling tidak penjaja bergerak.
Lokasi saya dalam sehari dalam hari-hari minggu lepas sehingga ke hari ini ;

*Inanam (rumah nenek)
*Likas (rumah lama)
*Tuaran (kediaman baru)
*Telipok (persinggahan barang) -
*UMS (adik tercinta)
*Luyang (kerja)
*Putatan (mak saya)

Ya, saya sibuk sejak seminggu lepas. Tidak cukup tenaga untuk melakukannya dalam keadaan kelam kabut. Masa free pun waktu dekat opis (curi-curi)..dapat saja masa free, saya selit-selitkan diri jenguk laman sembang kawan2..bersapa-tanya khabar. On saja YM, ramai pulak "BUZZ"..reply yang mana sempat..sambil-sambil siapkan kerja..

Wahai putera masa yang bergerak tidak pernah mahu berhenti walau sesaat, kamu bergerak terlalu laju!

keletihan kadang-kadang buat air mata ini tumpah..

ya Allah, semoga semuanya baik-baik saja..

No comments:

Post a Comment