- kLIk - kLIk - kLIk - kLIk -

umur dah lanjut tapi perangai kanak-kanak (?)

Semalam, sambil ku bersiap-siap mahu ke dapur untuk masak, abang yang sedang bermesraan dengan facebook tiba-tiba menyoal..

my brader : kenapa perempuan sekarang umur 30 lebih pun perangai macam budak-budak?

me : eh? (sambil menarik ekor kucing yang terkial-kial di tepi pintu)

my brader : pening aku bercinta dengan 'budak-budak'!

me : oh.. (dapat gf gedik pon tension ka? bukan lelaki suka meh??) 

my brader : stedi lagi aku bercinta taim zaman aku remaja dulu, uh..matang..

me : erm.. (sambil tunjal-tunjal kepala kucing yang tunjuk lapar)

my brader : ada orang tu umur sudah 25 tapi masih main teddy bear..tunjuk comellah la tu..

me : hmmmm???? (bukan aku okeh!)


on da way ke dapur, dalam kepala aku ini saja,

aku belum kawin, biarlah kalau aku ada teddy bear pun..


sudah kawin nanti, aku mainlah dengan anak-anak.


nah gambar 'babybear' aku cari di gogle.. 

siapa kata gambar ni tak comel dia belum mandi pagi

No comments:

Post a Comment