- kLIk - kLIk - kLIk - kLIk -

Bedak kompak dan lipstik

Di bawah ni entri yang agak kelainan sikit. Ada sesetengah ayat yang akan menimbulkan rasa menyampah pada pembacanya. Proceed with your own risk.

Bila dia ditanya, anda tidak bermekap?

..maka berikut pilihan jawapan sesuai  :

- saya tidak pandai. saya malas mahu belajar
- saya rimas bila jadi perhatian
- saya nampak sungguh remaja tanpa make up
- saya bukan kerja sebagai artis/selebriti/pengacara tv/penyambut tetamu/pramugari/pegawai perhubungan pelanggan/tunasusila. Kecualilah kalau saya mahu mengurat bos.
- kalau hari-hari bermekap tebal, nanti di hari majlis kahwin orang tengok saya biasa
- nanti kulit muka cepat rosak (cepat tua woo)

Eiiiiihhhhh!.. Siapa kata saya tidak mahu bermekap?? Nantilah saya akan bermekap

bila,

- jumpa buah hati (eh eh eh..)
- sesi bergambar (memori ni ofkos. di hari tua nanti boleh tunjuk dekat cucu, nenek dia ketika zaman muda amatlah jelita)
- Majlis (waktu malam biasanya). warna warni di wajah tidak sesuai di siang hari, orang tengok nanti macam momok.
- hari saya kahwin
- dan hari-hari selepas kahwin (ini sudah lebih! LOL)







No comments:

Post a Comment