- kLIk - kLIk - kLIk - kLIk -

Motivasi ; Buku

Pelajaran tentang hidup bukan hanya melalui pengalaman, juga melalui pembacaan..

Sabtu lepas aku singgah ke 1 kedai buku Islamiah.
Lama sungguh aku tidak jejak kaki ke mana-mana kedai buku semenjak bajet untuk bahan bacaan aku tamatkan 5 bulan lepas.  Maka berjamlah aku melepaskan rindu dengan buku-buku yang ada.
Aku beli dua buku motivasi.

-siapa ulat buku mesti kenal dengan buku ni :



2 Tahun lepas buku ni famous di kalangan kawan-kawan perempuan di kampus.
Kawan sebilik bagi pinjam tapi aku ni liat dengan sikit dengan buku motivasi.
Baca sikit aku tertidur..  Bila aku sedih ditimpa ujian, aku lupa tentang buku ni.
Jadi bila ternampak buku ni hari tu, tanpa baca isi kandungan aku terus sambar buku tersebut dari rak dan bawa ke kaunter.

Alhamdulillah aku sudah memilikinya.

- Bersama dengan buku ini,

18 kisah penuh inspirasi berasaskan kehidupan seharian seorang muslim.

Nantilah kalau sudah habis baca.. ada masa terluang, aku review buku ni. 

Apa yang aku mahu sampaikan di sini ialah, buku ini isinya bagus. So, saya rekemen. ^_^

*Kepada kawan yang mahu pinjam pun boleh. Sila contact saya.

No comments:

Post a Comment