- kLIk - kLIk - kLIk - kLIk -

Halal kah?

aku brYM dengan Mr.X semalam.

N          :   Eh.. entry blog ko yang latest tu..
                 sakit perut aku baca komen2nya :p

MR.X   :    hahahaa..yg lawak tu memang lawak la..klakar gilaa :))
                 tapi yg dok kutuk c fasha tu yg aku sengih2 je baca
         
N          :   dah lumrah berita dan gambar panassss :))
                 kalau aku jadi fasha sandha aku bunuh orang yang sebarkan gambar tu :p
      
MR.X   :   ceh!
                :p
                aku tak bersalah
                dah artis tu macam tu, aku tolong sebar je :))
                lagipun aku pun curik berita ni dari *****.com
          
N         :  janji ramai pengunjung blog kau kan?
               adsense ko pun lumayan la masuk tiap bulan kan? :))

MR.X   :    :)) :)) hahahaa

** ** ** ** ** ** **

Agak2 duit yg masuk akaun melalui adsense tu kira halal kah?

No comments:

Post a Comment