- kLIk - kLIk - kLIk - kLIk -

Dinner with mr. bawa kapal terbang~

"You're normal, you just behave abnormal. Its about to control your mind. Definately your bad experiences hang dah dalam kepala you."

"You hypocryte dan sikit paranoid?" sambungnya.

Aku tersengih.

"You less of confident to talk honestly about your problem. And you just answer me as respon for my question. Sepatah-sepatah."

'Senyum.' Kalau hal lain aku kuat membebel lah. Soalan-soalan yang mengena diriku aku susah mau jawab.

"You stil terikat dengan jalan hidup you nur. The matter is the wall..u stil hide everything inside. Just break it, keluar, then you become a normal woman.."

"You are normal."

"Normal.. yes you are."

Haaa.. aku saja yang fikir aku ni weird kan? kan? kan?  (ketuk kepala sendiri!)

Conversation aku dengan mr.p malam tu betul-betul seperti sesi kaunseling informal. Mungkin sebab dia 21 tahun lebih tua dan lebih dulu makan garam lebih dulu kena tekanan darah tinggi juga kan?.  Share and advice. Lebih kurang macam tu lah. Thank you sir! Aye!

I am normal... yes normal!

Go away my weirdo!



2 comments:

  1. lelaki senang nak bawa diri... nak buat apa yang dorang suka.. tak ada halangan langsung.. nak tidur kat kaki lima pun boleh.. tak ada orang kacau.. cuba pompuan tidur mcm tu... apa orang pandang.. apa orang akan buat.. jangan samakan lelaki dengan pempuan ct.. kenapa saya kawin awal begini dari menunggu kakak saya.. hal2 begini yang saya fikir.. nak maju macam mereka yang berjaya sekarang.. tengok juga latar belakang mereka.. saya rasa you are real woman now.. not less...you still a normal woman.. thinking about your family.. thats good.. for me..what definition a normal woman.. being what... tu je la... melebar plak saya ni heheeee

    ReplyDelete
  2. i love you fie (kiss)
    terbuka mata ni

    ReplyDelete