- kLIk - kLIk - kLIk - kLIk -

Salma Mentor 5

Aku jarang tengok tv.
Aku tak minat tonton rancangan reality tv
Tapi lately aku tengok pulak Mentor. Sebab si Salma.
Salma mana? 
ini dia,


Entahlah..
sebab dia dari Sabah, so setiap hari Ahad, my nenek, bapa tua dan si Winnie melekat depan tv menyaksikan si Salma ni punya persembahan. Siap komen itu ini mengalahkan juri. Aku ni pun yang sudah jadi penduduk di rumah nenek, join sekalilah jadi peminat Salma.

Tadi aku ronda-ronda youtube, nama Salma is rising up.
Ada pulak comparekan Salma dengan penyanyi terkenal Charice. 
Aku tak tahu orang yang buat dan upload video comparing tu tujuan dia apa.
Kalau mahu tunjukkan yang Salma mampu menyanyi lagu Charice dengan vokal tersendiri, itu ok..fine.
If to compare just beritahu 1 dunia yang Salma lebih baik dari Charice, that is stupid!

To Salma, serius..namamu macam nama orang dulu-dulu, nda komersial sungguh, aku suka.

dan 1 lagi, Salma sila nyanyi bagus-bagus..jangan kasi kisiwa my nenek yang setia tonton Mentor. 



No comments:

Post a Comment